Goeiemorgen!

Voordat ik aan de slag ga met de dagelijkse taken wil ik jullie graag enkele van mijn stikwerkjes laten zien.

De oudste dochter, inmiddels 10 jaar en op weg om een echte 'tiener' te worden wilde graag een andere boekentas hebben.  Niet zo'n 'saaie' zoals ze heeft maar een hippe schoudertas.
Dus ging ik aan de slag, een eigen patroontje gemaakt.
Dochterlief was supercontent!  En dat is wat telt!

 

Dan is het in een stroomversnelling gegaan.
Ik ben gaan googlen op het net en kwam al gauw bij heel wat leuke blogs met toffe ideetjes.
De eerste zal de blog van mme ZsaZsa zijn.  Van haar heb ik leren een cirkelrokje te maken waar de dochters naar hartelust kunnen in zwieren.
Na enkele 'probeersels' is dit het resultaat geworden.


 
Handtassen maken vind ik super!
Op de website van ELOLEO heb ik heel wat leuke patronen gevonden.
Vooral de 'reversible bag' van verrypurpleperson heb ik ondertussen al een aantal keren gemaakt.





Ook ben ik een keertje naar StudioStik in Brugge geweest.
Daar heb ik leren smocken door het fimpje van op Marthastewart.com.

Het zijn zomerjurkjes voor de meisjes geworden.

 

Reacties

Populaire posts