Er weer tegenaan.

Het weekend zit er op, ons verlof is gedaan.  Alles zal weer zijn gewone gangetje gaan.
De kids moeten gelukkig nog niet naar school wat me toch nog een stukje vrijheid geeft in tijd.
Zelf vinden ze het ook leuk om wat langer op te mogen blijven en op te staan zonder wekker, althans op de dagen die ik niet moet gaan werken.
Wat een luxeleven!
Vanaf nu is er ook weer tijd om wat ideetjes op te doen voor mijn volgend projecten.
Zo wil ik graag iets maken voor mijn vriendin die onlangs bevallen is van prachtige tweelingdochtertjes!  Welkom lieve prinsesjes!

Voor het laatste halfjaar dat mijn kleine-man naar de dagmoeder gaat wil ik een andere tas maken om mee te nemen.  Niet meer die grote verzorgingstas die ik toen hard nodig had met alle mogelijke spullen in.  Want daar kon er echt alles in!  Maar hij wordt groot mijn kleine schat.

Ook mijn grote schatten worden nog groter!
Och wat gaat het toch allemaal vlug, die tijd...
De oudste is reeds een 'tiener', tja vanaf 10 jaar ben je dus 10-ner en soms ook al met de streken van een 'tiener'.  Maar 't is een schat; liefdevol, zorgzaam, soms wat gek... maar een tiener mag dan al eens gek doen.
Mijn kleine meid die komt haar achterna, voorlopig nog voor enkele jaren geen tiener want één is al wennen.
'Klein maar dapper, groot maar slapper' is haar op het lijf geschreven.
Een prinses die nergens bang van is.  Die voor alles gaat wat ze maar wil.

Elk een eigen karakter, mijn 3 lieve schatten!


Reacties

Populaire posts