Wat geef je een tienjarig meisje?

Donderdag een berichtje gekregen van Jana's vriendin of het zou passen om de vrijdag naar haar verjaardagsfeest te komen.
Oeijejoei, ik moet nog een cadeautje verzinnen!
Maar wat wil een 10-ner hebben? 
Ik dacht een tas te maken maar nogal kortbij om nieuwe stof te gaan halen.
Dus roefel ik tussen al mijn stofjes en ik herrinner me dat ze de stof en tas van Jana die ik gemaakt had voor school heel tof vond.
Gelukkig had ik nog voldoende liggen, nu nog een model bedenken.
Helemaal uit mijn hoofd, zonder patroon, gewoon met de kennis die ik reeds opgedaan heb, maakte ik deze tas.
Dit is het resultaat geworden.

P.s.: ze was heel blij met het cadeua, ik had er ook nog een knuffel en een Top Model tijdschrijft bij.






Elk pakje wordt door Jana zorgvuldig ingepakt en versierd met  het liefst snoepen!

Reacties

Populaire posts