Pennezak/make-uptas.

Vandaag heb ik een ritstas gemaakt te gebruiken voor kleurpotloden, stiften maar kan ook voor 
make-up,...
Je kan er alle kanten mee op!
Pas de afmetingen aan en je maakt de ritsten groter of kleiner, dikker of dunner.

Ik het er eerst één gemaakt van de Perfect Box Pouch Tutorial, maar zo perfect is hij niet.
Langs de binnenkant zie je al de naden zitten en daar hou ik niet van.
Dus ging ik op zoek naar een andere tutorial want er moet er toch één bestaan waarbij er een 'keergat' aan te pas komt.

Op Oontje.blogspot.be (Oon) (klik hier) vind ik de geschikte tutorial.
Het keergat zorgt er voor dat alle naden verborgen zijn.
Ze heeft ook nog een werkwijze zodat alle 4 driehoeken (die binnenin zichtbaar zijn) ook weg zijn.  De Pennezak voor ferfectionisten.






Reacties

Populaire posts