De "Wide open zipper pouch".

Amai wat een lange naam voor een ritstas!  Maar de naam zegt het dan ook helemaal.
Superhandig omdat je de tas wijd open kan doen en alles goed kan terugvinden.

Voor de eerste keer me gewaagd aan de toilettas van Noodle-head.
Ik heb al eerder ritstasjes gemaakt maar deze nog niet.  Het is altijd wat prutsen en hopen om de rits perfect te krijgen.
Het zou wel meevallen, dacht ik.  Ik heb eerst de kleine 'pouch' gemaakt, maar nu heb ik toch ondervonden dat een klein tasje maken soms wel moeilijker is dan een grote.
De grote toilettas verliep vlotter, wellicht ook omdat het de 2de is.

Ik vind ze leuk om te maken, de volgende misschien in toile cirĂ©e?  Dat zal dan ook een uitdaging worden.








Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts