Een zakje voor de Dino's.

Elias is gek op Dino's, toen ik vandaag in de winkel een zakje zag met schattige dino's kon ik ze niet laten liggen!

Die dino's hebben natuurlijk een zakje nodig om in te wonen en overal mee naartoe te kunnen.
Op het Stoffenspectakel in Gent heb ik leuke dinostof gekocht en dus perfect voor een zakje.

Ik gebruikte hiervoor een eigen patroon maar volg ietwat de werkwijze van de Hobosack die ik vroeger al eens gemaakt had.  Ik wilde wel het zakje voeren want dat ziet er toch wat mooier uit.
Het was even zoeken naar hoe ik het zou doen en na denken en proberen is het me gelukt.

(De binnenkant is rood met witte stippen, deze stof heeft Elias zelf gekozen, het is dus (voorlopig) niet alleen voor meisjes.)








Reacties

  1. tof zakje! en wat een leuke dino's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Het sotfje heb ik ook liggen in bruin-tinten, maar deze versie vind ik toch frisser!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Eva Maria: ik had het andere ook zien liggen maar vond dit inderdaad frisser en vrolijker.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts