Nog eventjes...

Vandaag mijn 40 ste volger!  Wow, de 50 komt dichterbij.  Dat wil zeggen dat ik ga moeten beginnen denken aan wat ik ga maken.  Niet gemakkelijk want ik kan dikwijls moeilijk kiezen.
Misschien kan ik de winnaar zelf iets laten kiezen dat ik dan ga maken of kies ik zelf.  mmm,...
Voor wie nog zin heeft, klik hier voor mijn give-away.

Deze week heb ik nog niet achter mijn machine gezeten.
De machine in de les telt niet.  Want dat is mijn vaste avond dat ik zonder schuldgevoel kan gaan naaien.  Thuis is er altijd wel iets dat nog moet gedaan worden, niet moeilijk in een gezin met 3 kinderen.
Maar ik kan wel eens iets laten liggen en zeggen "Nu ga ik achter mijn machine!".  De kriebel kan ik soms moeilijk bedwingen en zeker als ik een nieuw idee in mijn hoofd heb.

Dus deze week nog niets gestart/gemaakt, behalve taart--->  dinsdag was er ten voordele van Broedelijk Delen in school een actie.  Alle leerlingen zouden een aantal toeren moeten lopen/wandelen waarvoor ze sponsors moesten zoeken en zo centjes konden inzamelen.
Aan de ouders die wilden mochten een taart bakken als beloning voor de leerlingen en voor de ouders die na school een kopje koffie konden drinken met een stukje taart.

De hele maandagmiddag heb ik gebakken.  2 taarten voor school, één met ananas en één rijsttaart.  Toen dacht ik nog veel chocolade over te hebben van de sint en gauw komt de paasklokken langs.
Dus heb ik nog kleine, vele chocolade-noten gebakjes gebakken voor mijn man om op zijn werk uit te delen.
Ook was het al lang geleden dat ik hartjes wafels gebakken had waar de kids gek op zijn.  Dus maakte ik wafeltjes.  Ik heb er ook mee gedaan naar de naailes,  ze vielen in de smaak (oef, goedgekeurd).
Ik leek wel gek!  En die berg afwas!

Net voor 16 uur was ik klaar!  Right on time om de kids van school te halen!

's Avonds geen zin meer om te koken.  Begrijpelijk?  Ik heb dan maar zelfgemaakte spaghettisaus uit de diepvries gehaald.





Reacties

  1. Na zo een dag kan ik begrijpen dat je iets makkelijk klaar maakt... maar dat is ook lekker hé

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts