Voor Margaux.

Morgen is het feest voor Margaux, ze is twaalf geworden!  Proficiat meid!
Om dat te vieren gaat ze met vriendinnen en vrienden gaan muurklimmen.
Jana vindt dit een fantastisch idee want ze wil dat al héél lang eens doen!
Maar wat geef je een (al echte) tiener?
"Ze zal zeker wel een tas willen, want ze vindt die van mij heel tof." zegt Jana.
Dus ga ik een schoudertas maken, het is niet de 'reversible bag' maar één die ik in het begin van mijn naaien eens gemaakt heb.  Samen zijn we in mijn stoffen gedoken op zoek naar één die bij Margaux zou kunnen passen.  Ik denk dat we het gevonden hebben.
Om het wat persoonlijker te maken heb ik er haar naam geflockt (hmm, schrijf je dat zo?) in knalrood.

(P.s. thanks aan al mijn volgers, al 34, op naar de 50 en dan is er mijn give-away).



Dit ritstasje lijkt heeft precies een beetje bobbelig maar dat komt omdat ik het gevuld heb met een handdoek.  Het is een eevoudig ritstasje.





Reacties

  1. Mooi stofje! Ze zal er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze tas. Dat vindt een tiener wel heel leuk. Ook de naam heb je mooi gelockt. Welke lettertype gebruikte je, als ik vragen mag ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een coole tas, helemaal voor tieners!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze tas heb je mooi gemaakt kleuren zijn tof ... hier gaat ze erg blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts