50-1= 49

Ja, zo veel volgers heb ik momenteel.
Ik heb gezegd in DIT BERICHT dat wanneer ik 50 volgers heb ik een Give-Away doe.
Wel het is bijna zo ver!
Ik heb wel gezien dat ik mezelf ook volg, hoe of wanneer ik dat gedaan heb, heb ik geen benul van.

Dus het wordt nu denken wat het zal worden, maar daarvoor zal ik de winnaar laten meedenken.

Een vraagje, bij het bericht van mijn Give-Away vroeg ik wie meedoet.
Daar staan ongeveer 20 deelnemers op maar misschien willen wel meer volgers meedoen?

Laat je me iets weten?

Groetjes!


Reacties

  1. Oh ja hoor, ik wil zeker meedoen :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nancy,
    Je kunt bij instellingen het zo regelen dat je eigen kijkjes op je blog, niet meegeteld worden (heb ik ook bij toeval ontdekt hoor).
    Ik had me al opgegeven voor je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook ik wil heel graag meedoen met je give-away! Heb je blog ontdekt toen ik op zoek was naar een simpel rokjes patroon... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een give-away ben ik altijd te vinden. Dus ik doe graag mee. Gefeliciteerd met het mooie aantal volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nancy, ik wil ook wel graag meedoen met jou give-away! En je bent heel goed bezig met je blogje hoor :-) Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb net je blog ontdekt ...
    wat een super creaties maak jij
    ik ben volgertje 52!!

    en ik doe heel graag mee met je give away!!!

    leuke dag
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts