Moederdag!

Moederdag is toch altijd een speciale dag!
De dag dat mama in de bloemetjes word gezet door de kids.
Het is echt genieten van hun leuke, zelfgemaakte cadeautjes die ze met grote trots geven!
Grote cadeau's moeten het niet zijn maar 
ik hou ervan
als ze 's morgens met wat hulp van papa een lekkere ontbijttafel zetten,
samen ontbijten. 
Dit hebben we dan ook gedaan; lekkere broodjes, fruitsap, zachtgekookt eitje,...
en 
een keertje niet te hoeven koken,'s middags gaan barbecuen bij mijn mama, met mijn papa aan het vuur.
Regen of niet, BBQ hebben we gegeten!
In de namiddag kwam de zon er lichtjes door.  Met z'n allen petanque spelen (of hoe heet dit spel?  Komt nog van uit mijn kindertijd maar nog altijd "in").



Reacties

  1. Ziet er gezellig uit!
    Mijn moeder is 11 jaar geleden - veel te jong- overleden aan een slopende ziekte op moederdag.
    Sindsdien geeft deze dag een dubbel gevoel: aan de ene kant de lieve zelfgemaakte presentjes van mijn kinderen en aan de andere kant sta je met een boeket bij het graf.....verdriet en blijdschap liggen dicht bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo samen met je familie hé!
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts