The last week...

Tja, het zit er bijna op!
Wat is het weer voorbij gevlogen
dit schooljaar!
Het derde en vijfde leerjaar hebben
de oudsten met glans doorstaan!
Beiden een rapport om superfier op te zijn!
Proficiat meiden!

De jongste van het gezin heeft zijn 
eerste half schooljaar erop zitten.
Zijn vuurdoop heeft hij gehad.
Vanaf volgend school niet meer bij
de kleinste kleutertjes!
Mijn klein ventje wordt groot!

De laaste week school is al ruim bezig.
Een week van 'alles-behalve-leren'.
De klas opruimen, het bos netjes maken,
de speelplaats verzorgen...
maar ook een week vol traktaties!
Zo zijn er heel wat klasvriendjes die komende 
2 maanden jarig zijn.
Traktaties in de vorm van cola, limonade, ships,
cake, ijs,... het kan niet op!
Donderdag is er nog de welverdiende schoolreis!
Vrijdagochtend nog naar de mis (Tja, dat is zo bij
ons in een 'katholieke school').
En om 11.45 uur...
TRINGGG...
ZOMERVAKANTIE!

Als dank voor de grote inspanningen van de juffen dit
afgelopen schooljaar wil ik hen graag bedanken met
een 'eigen maaksel'.
De meiden en klein ventje hebben er superjaar opzitten!

Bedankt lieve juffen!
xxx

(het idee heb ik gezien bij sofilles.be  die de tutorial haalde bij levenmetliv.blogspot.be)



Reacties

  1. Mooi!! Dat handig hoekje ga ik ook eens proberen! :) Proficiat aan je meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes heb je gekozen, vooral de zwart/witte tas met driehoek is echt mijn smaak.
    Superhandig trouwens,dat hoekje.
    Kruip binnenkort ook maar eens achter de naaimachine voor de juffen. de oudste heeft over 2 weken vakantie en de jongste moet nog ruim 3 weken voordat de zomerpret kan beginnen. Heb dus nog even de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig !! mijn favoriet is de cupcake ,mogen we weten waar je die 2 stofjes haalde ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat met de cupcakes komt uit Verkempinck (Oostende, hebben geen onlinewinkel) en het andere met de tekening uit Ikea.

      Verwijderen
  4. oooh mooi! Ik denk dat de juffen dik tevreden zullen geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts