Een weekje weg.

Wat was het hier rustig de afgelopen week!
Onze twee meiden zijn een weekje op kamp met Oranje en morgen mogen we ze gaan afhalen.




Er was dus alleen mijn klein ventje.  De onverdeelde aandacht voor hem alleen.  Geen tijd om zijn zussen te missen want we hebben samen een leuke week achter de rug!

Zo hebben we samen cakejes gebakken (hij vindt het super om eitjes te breken en te mixen).  "Ik ben de bakker, hé mama!".  Ja, ja hij kan er wat van!



We hadden een bbq bij mijn schoonbroer waar we genoten van het avondzonnetje terwijl ons ventje aan het spelen was met zijn neefje (3,5 jaar).  Leuk om te zien hoe goed ze met elkaar opschieten!

Met het prachtige weer heb ik ook het zwembad buiten gezet waar hij uren in vertoefd heeft!  Dan eens alleen, dan eens samen met het buurmeisje en een keertje met het zoontje van een vriendin.

Met waterpistolen hebben we elkaar nat gemaakt, wat een fun!

Vanaf morgen is het terug het huis vol, terug een voltallig gezin!
Aan de brieven van de meiden te merken hebben ze er een supertof kamp opzitten want er staat in dat ze volgend jaar terug mee willen gaan.

Dus lieve meiden, welkom thuis!
(met een grote berg was weliswaar...)



Reacties

  1. Gezellig! Mijn kleine kapoen is er ook steeds als de kippen bij als ik ga bakken. En dan proeven, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de foto's te zien heeft je zoontje genoten van de onverdeelde aandacht!!
    Bij ons scoort cupcakes/koekjes bakken ook hoog op de agenda. De kinderen genieten altijd het meest als ze het overgebleven beslag uit de beslagkom mogen snoepen. En ik geniet dan weer van hun blije gezichtjes.
    Succes met de berg was!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts