Fynn Bag.

Ik wilde nog graag eens een tas van Fynn maken,
want over de eerste (zie hier) was ik niet helemaal tevreden.
Nu koos ik voor de Fynn-bag die wat groter is en met de rechte hoeken 
ideaal om een boekje in te steken.

Het maken liep vlot maar neemt al gauw een paar uur in beslag.
Toen ik startte had de tas nog geen bestemming, die zou wel komen dacht ik...
en dat gebeurde vlug!

Vandaag komt de 'hartsvriendin' van Jana logeren,
2 dagen spelen, kletsen, lachen, geheimen delen,...
Alien had een verrassing bij,
zelf gebakken boterkoekjes met versiering en helemaal zelf ingepakt met label en al!
Dat betekent zo veel meer dan een cadeautje uit de winkel!



Ik vroeg haar wat ze van de "Fynn-tas-in-wording" vond.
"Mooi!", zei ze en haar ogen fonkelden.
Wel de bestemming van de tas is er!

Nog even personaliseren;
haar naam en het lievelingsdier van Alien:  een tijger.
Ik liet ze zelf kiezen waar het moest staan.
De tijger zit binnenin de flap.








Reacties

  1. Wauw, wat een leuke tas/stofkeuze!
    Heb je de tas nog verstevigd??
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Fiberfil gebruikt voor het verstevigen van de tas. Groetjes!

      Verwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts