Give-Away

Stilletjes is de eerste verjaardag van mijn blog gepasseerd,
31 juli 2012 ging mijn eerste bericht op het web.
Ik wilde graag mijn naaisels delen 
maar wie zou mijn berichten willen lezen?
Het was afwachten...
maar toen ging de bal aan het rollen.
Ondertussen heb ik 77 volgers en een aantal die af en toe eens komen 'piepen'!
Waarvoor dank!

Een eerste verjaardag,
dat moet toch gevierd worden?!
Dus wil ik graag een give-away doen.

"Wat moet ervoor gedaan worden", hoor ik jullie denken,
mmm,  volger worden zou leuk zijn, het zou tof zijn om de kaap van 100 te halen.
Maar het hoeft niet.
Enkel wil ik een berichtje dat je graag mee wil doen.

Wat zit er in de pot?
Wel ik heb laatst 2  GSM-houders/laders "Loadette" gemaakt van een patroontje dat ik gehaald heb bij "Farbenmix.de".
Laat dus in je berichtje weten welke je het liefste zou hebben.









Reacties

  1. Voila zie, je eerste deelnemer! Dankzij zo'n houderke zou mijn keuken er een beetje netter kunnen uitzien, dus ik duim al voor mezelf! En ik volg je al een tijd met véél plezier, doe er nog maar een paar jaartjes bij, gefeliciteerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En btw: wij zijn op precies dezelfde dag gestart met bloggen :-)

      Verwijderen
  2. Leuk zeg!!! Ik doe graag mee! Ze zijn beiden even leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, proficiat met de verjaardag van jouw blog!!! Ik zou heel graag deelnemen aan jouw give-away, beide houders zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je jubileum,ik volg je al want je maakt zulke prachtige dingen en zo mooi afgewerkt!
    Ik wil graag meedoen maar heb geen blog wel instagram en idd ze zijn allebei mooi
    Groetjes jacky de deugd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera met je eerste blogverjaardag. Met veel plezier doe ik mee... Ik vind ze allebei heel mooi, dus verras me maar... Maar als ik echt moet kiezen, die met de bolletjes langs buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, die zijn leuk! (Beiden :) ) ik doe graag mee. Van harte met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supertoffe give away ! Ja hoor, ik wil er wel graag eentje winnen. Moeilijk te kiezen welke ik de mooiste vind. In elk geval een dikke proficiat met de blogverjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte proficiat met je blogverjaardag!! Ik doe graag mee, wat zijn ze leuk!!! Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hierperdiepiep hoera :) gefeliciteerd!
    ik vind die met de bloemetjes aan de buitenkant het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je blog verjaardag! Ik volg je al een tijdje via bloglovin maar ben nu ook blogger volger geworden. Ik wil graag meedoen met de give away, ik vind degene met de bloemetjes aan de buitenkant het mooist.

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je eerste blogverjaardag! Ik ben zo'n volger die niet op regelmatige tijden kom kijken, maar telkens ik dan kom kijken, lees ik steevast tot aan het laatst gelezen blogje, zodat ik niks van je blogjes mis :)
    Dat zien er hele mooie houdertjes uit. Aangezien mijn man dat veel meer nodig heeft dan ik, zou ik graag meedoen voor het houdertje met de bolletjes aan de buitenkant. Want ik vrees dat hij die met de bloemen aan de buitenkant een tikje te vrouwelijk zal vinden...
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met de blogverjaardag! Reden voor een feestje.
    Ik doe natuurlijk ook graag mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi! Ik volg al even via bloglovin en doe graag mee! Ik vind beide even mooi, dus het maakt niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Meedoen? Graag :) nog veel blogplezier, stikplezier ;) (volgen deed ik al)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh diene met blauw langs buiten, keitof trouwens
    En proficiat met de verjaarg !
    Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd!!! Ik doe graag mee, die met het stipje aan de binnenkant vind ik super leuk!!!!

    (Ik heb ook een give away lopen: home-in-dekkersland.blogspot.nl en ik zou het leuk vinden als je mee doet.)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd!!! Ook ik doe graag mee! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn allebei mooi, dus ik laat de keuze aan jouw over, moest ik winnen...

      Verwijderen
  18. Proficiat! Volger was ik al, maar je hebt er wel nog een deelnemer bij.
    Ik laat de keuze aan jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee met die originele cadeautje ... zou ideaal zijn voor al die rondslingerende laders in huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!
    ik doe graag mee voor zo'n mooie houder, ze zijn beiden even mooi...

    (momenteel een give away bij mij => madebyelke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met je eerste blogjaar! Da's toch een mijlpaal hoor!!
    Super tof he, dat je zo in contact komt met anderen die ook creatief bezig zijn.
    Ik doe graag mee met de GIVE-AWAY. Mijn voorkeur gaat uit naar het blauwwe tasje. Als ik de gelukkige ben die deze wint, ga ik er iets heel anders mee doen, maar dat zie je dan op mijn blog!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan het inderdaad voor andere "originele" doeleinden gebruiken. Ben benieuwd!

      Verwijderen
  22. P.s: Ben al een tijd je volger van je blog en ik zal een linkje op m'n blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent inderdaad al een trouwe volger, wat ik supertof vind! Bedankt voor het linkje!

      Verwijderen
  23. Mooi! Ik vind ze ook allebei mooi. De bovenste misschien net ietsje mooier. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke give away!! Ik doe graag mee. Zojuist je volger geworden!
    Top! Ik vind het onderste hoesje de leukste, dus ga daarvoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat met je blogverjaardag :)
    Weer zo'n leuke give avay, ik ding graag mee voor diegene met de bolletjes langs de binnenkant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dan blazen we een eerste kaarsje uit!! Voor deze gebeurtenis wil iik ook wel meedingen naar een bolle-zakje!! Volger was ik al langer!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke give away geef je weg! k volg je via bloglovin.

    Groetjes Renske
    http://renskecreatief.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooo... dit heb ik blijkbaar gemist. Ik schrijf me nog heel graag in. Welke ik het mooiste vind, weet ik eigenlijk niet...
    Ik zet nog een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Leuke give away, ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hieperdepiep! Nog heel veel stikplezier gewenst!
    Het zakje met de bloemetjes aan de buitenkant geniet mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat! Beide zakjes zijn mooi! Ik doe graag mee met de give-away.
    Groetjes,
    Anja van hoof

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dikke proficiat! Ben net zelf beginnen bloggen en hoop u voorbeeld te kunnen volgen!
    Ik doe zeker mee met de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. van harte proficiat met je blogverjaardag.

    Ook ik doe graag mee met de wedstrijd.

    Nog veel naaiplezier.

    Liesbeth Dufoor

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts