Ongewenste plooien en een leuk pakje.

Ik had een stofje via het internet gekocht (geen online winkel) en
natuurlijk superbenieuwd hoe het zou zijn!
Je weet namelijk niet wat je koopt als je het niet kan voelen 
en dat is toch een gok.

Toen ik het pakje kreeg,
deed ik het vlug open.
De stof was dikker dan ik dacht maar tot daar aan toe.
Ik wilde er graag iets van kleding uit maken maar weet het niet meer.

Dus de stof in de wasmachine,
ik was mijn stoffen altijd voor zodat het later niet meer kan krimpen
en kan zien hoe de stof reageert.

Wel eenmaal uit de wasmachine en aan de wasdraad, 
zie ik heel wat plooien zitten vooral in het donkerblauw zijn ze goed zichtbaar.
Maar ik had nog wat hoop...

Ik dacht dat de plooien er wel uit zouden geraken door te strijken.
Maar neen,
het is eigenlijk meer de kleur die vervaagd is daar waar de plooien zitten.

Jammer!

Ik heb dan maar de stof opgevouwen en in mijn kast gelegd,
wie weet komt ze toch nog van pas.






Gelukkig ook mijn stof van Hamburger Liebe ontvangen! 
Uit de paarse stof met reuze druppels maak ik een rok voor in mijn
2de jaar naaien.

De reeks van de tulpen (groen met roze) waren in promotie dus kon
ik die niet laten.

De beide meiden vinden de stof met oranje super.
Hopelijk kan ik voor beiden er iets uit maken.






Reacties

  1. Heerlijke stofjes!
    Jammer van die ene blauwe stof...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde van de bovenste stof,is wel een mooie.
    Maar het onderste pakket,prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat bovenste stofje is toch een leuk stofje om een grote tas van te maken! Dat mag een beetje gebruikt er uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts