Proficiat!

Op 11 augustus zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd!
En dat vieren we met een etentje samen met mijn zus en haar gezin.
Voor de gelegenheid zijn we op zoek gegaan naar een passend cadeau.
Een Bongobon?  Nee, want die blijft in de kast liggen tot bijna de vervaldag.
Een ornament?  Nee, daar houden ze niet van.
Denken...
"Wat denk je van tickets voor een optreden?", vraag ik mijn zus.
Ik dacht te herrinneren dat Will Tura een optreden zou geven in de stadschouwburg van Brugge.
Moeten ze niet ver rijden wat het voor hun gemakkelijker maakt.

Will Tura, mama is al fan sinds hij begon met zingen, toen ze zelf nog een prille tiener was.
Papa weet hem ook wel te smaken.  Wellicht hebben ze nog samen geslowd op één van zijn vele nummers.
Vroeger werd er thuis wel eens een plaat opgelegd waardoor ik ook wat liedjes ken.
En ik moet bekennen, hij heeft een mooie stem die tot op vandaag nog altijd even krachtig is.

De tickets heb ik in een zelfgemaakt ritstasje gestopt en heb ik nog een "vlug klaar projectje" aan toegevoegd.  Allée, 't is te zeggen, vlug klaar?
Het speldenkussentje (heeft natuurlijk niet met W.T. te maken maar ik meen dan ze er geen meer heeft) heeft toch wel 2 pogingen nodig gehad om het goed te doen.
Ik vond het niet zo eenvoudig om de hoeken mooie te maken.  Maar het is uiteindelijk toch gelukt.

Mama & papa,
van harte proficiat met jullie huwelijksverjaardag!
Nog vele jaren
xxx

Reacties

  1. Proficiat aan je ouders, jullie denkwerk leverde een tof cadeau op !
    Mooi ritstasje met mooie hoekjes!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is inderdaad altijd lastig om een passend cadeau te bedenken maar deze zal zeker in de smaak vallen!! Het ritstasje vind ik echt tof (kan ook niet anders als "uilen liefhebber)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tasje! Dat kan iedereen wel eens gebruiken hé ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om hen zo te kunnen verrassen !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts