Vroeg wakker!

Deze week was ik toch wel héél content dat ons klein ventje vroeg wakker was!

Daar stond hij aan mijn bed, wanneer hij wakker wordt komt hij altijd tot bij ons.
De 2 meiden hebben dat nooit gedaan, zij riepen me wakker, wat was dat soms verschieten ;)

Zodus stond hij om 6.20 uur aan mijn bed, normaal zou ik hem vertellen dat het nog véél te vroeg is en het nog midden in de nacht is... (maar dat helpt meestal niet, hij kruipt dan nog even bij ons in bed tot ik zijn gewoel beu ben en we toch maar opstaan.)
MAAR...
Het eerste wat door mijn hoofd ging was, welke dag is het vandaag?
OEI!
Ik moest over 10 minuten naar mijn werk vertrekken!  Daarbij moest ik nog boterhammen voor 5 klaarmaken en ontbijten!

In vliegende vaart ben ik in mijn kleren gesprongen,
vlug mijn gezicht verfrist,
mijn haren gekamd.
Met de snelheid van een wervelwind heb ik nog de boterhammen klaargemaakt.  (papa zou dit wel doen maar ze moesten ook vroeger op omdat de oudste op uitstap naar Brussel ging en ik wilde zijn strak schema niet in de war sturen).
En dan hup,
een glas water,
een banaan
en naar het werk.

Weet je wat?  Ik was op tijd!  Oef, en dat dankzij mijn klein ventje!

 


Reacties

  1. Wat een super 'wekkertje' is jouw mannetje. Geweldig dat je door hem toch op tijd kwam.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts