Ligth a candle.

Onlangs heb ik me toch ook eens gewaagd aan het haken.
Wat was dat lang geleden!
Het was even zoeken van hoe het precies was. 
"Losse, vaste, halfvaste, stokjes,..", zaten toch heel erg ver maar door de uitleg uit een boekje kwam alles terug.  Tja, het zal geleden zijn van uit de lagere school.  Ja, toen leerden we nog haken en breien. (Ondertussen toch wel een kwart eeuw geleden).
Tijden veranderen (ai, ik klink oud).
Nu doen ze dat niet meer, wel jammer vind ik, maar als mijn kids dat willen kan ik het hen leren, 
zo gaat de kennis ook door.  En creatievelingen heb ik wel, vooral de oudste dochter!

Zo heb ik dit 'snel klaar' projectje gehaakt die voor instant gezelligheid en sfeer zorgt.

light the dark

light the world
light a heart or two
light a candle for me
I'll light a candle for you

uit "Light a candle" van Avalon.
(a Christmas song).








Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts