Céleste

En tijdje geleden werd Céleste geboren, een dochtertje voor een bevriend koppel.
Ik wilde graag iets origineels maken en omdat ze geen geboortelijstje hadden kon ik dat gewoon doen.
Haar kamertje was nog niet ingericht want voorlopig zou ze op de kamer van mama en papa slapen.  Dus daarvan komt het idee om haar kamer wat te helpen aankleden.

In Veritas kocht ik deze leuke stofjes.
Het kussentje (35cm/35cm) en de lamp haalde ik in Ikea.

Het pamperhoesje maakte ik naar de tutorial van Eloleo die het origineel haalde bij mme Zsazsa maar dan zonder de biais.
(http://eloleo.blogspot.be/2011/05/handleiding-zsazsa-pamperzakje-zsonder.html)


Om het mandje wat steviger te maken gebruikte ik verduisteringstof uit Ikea om tussen de 2 stoflagen te doen.

Haar naam haalde ik uit flockfolie, de eerste keer dat ik dit sierlijk lettertype uitgeknipt heb.






Reacties

  1. Mooi geheel samen. Nu weten de mama en papa van de kleine Celesta meteen in welke kleur ze de kamer kunnen schilderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi setje ! Een goed idee om nog extra te verstevigen met die verduisteringsstof. Daar ga ik aan denken bij mijn volgende mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden!! Heb je de stof op Aslan geplakt en dat op het lampenkapje bevestigd?
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen gewoon de stof rond de lamp gedaan. Aslan is niet nodig, het glas krijgt niet te warm.

      Verwijderen
  4. Heel mooi! Een superleuk kadootjes-pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Supermooie cadeaus!
    Wat heb je dat mooi en knap gemaakt!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer leuke kadootjes en de de stofjes zijn knap gecombineerd.

    Creatieve groetjes van het Veritas team

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award.
    Op mijn blog vind je de vragen.
    Groetjes,
    lieveke-en-zus.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He, wat lief, ik neem vlug een kijkje volgende week want lig momenteel nog in het ziekenhuis.

      Verwijderen
  8. Ook ik heb je genomineerd :-)
    http://mizolilie.blogspot.be/2014/04/whoehoe-een-award.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Heb jij een patroontje of afmetingen van het mandje?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts