Op vraag voor de kleine Emile.


Een tijd geleden vroeg me iemand per mail of ik voor haar pasgeboren zoontje een kussensloop wilde maken.
Die uitdaging wilde ik met plezier aangaan.
Met wat weg en weer gemail heeft ze de stofjes gekozen.
Ik bestelde alles en ging aan de slag.
Best wel spannend!
Omdat het thema van de geboortesuiker girafjes zijn heb ik naast zijn naam een giraf geflockt.

Met een restje stof maakte ik nog een mandje, ook daar flockte ik een giraf op.

Thanks A. en geniet van je zoontje!











Reacties

  1. Wat een vrolijk kussen. Leuke giraf naast de naam. Ook het mandje is prachtig geworden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vrolijk kussen heb je gemaakt, ook echt wel mijn smaak en mijn schoondochter zou deze kleurtjes ook wel appreciëren denk ik. Echt prachtig gedaan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, fleurig kussen! Leuk he, als je zo'n vraag krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts