Jenna

Wat een leuk nieuws,
gisteren kreeg ik een bericht van http://www.blogmadammen.be dat mijn blogje vernoemd 
wordt op hun website.  Joepie!

Ga maar eens piepen want er staan heel wat toffe blogs.
(Als je op de mini-banner rechts boven mijn blog klikt kom je er op.)

Het is een stimulans om extra goed verder te bloggen.
Het was hier wat rustig de afgelopen weken maar ik ben aan het broeden op nieuwe ideeën.

Wel wil ik jullie nog een kussensloop tonen die ik gemaakt heb voor de tiende verjaardag van mijn 2de dochter haar vriendin.
Ik had door de drukte helemaal geen foto genomen maar dat heeft de mama voor me gedaan.





Reacties

  1. Heel leuk kussen, Jenna zal content zijn met dit leuke cadeau! Ga zeker eens piepen bij de andere madammen, alhoewel, dat werkt misschien aanstekelijk???
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts