Nu en dan.

Nu en dan ga ik ook wat haken.  Het is vlugger uitgehaald en vlugger opgeruimd dan wanneer ik iets met de naaimachine maak.
Haken kan je op je dooie gemak in de zetel doen terwijl naaien aan de naaitafel gebeurt.
Dus nu en dan kies ik om te haken, ook omdat ik het leuk vind natuurlijk.

Een tijd geleden maakte ik deze omslagdoek met de wol "Soft" uit de Zeeman.
Maar omdat ik nog geen tijd nam om er foto's van te maken, raakte hij een beetje uit mijn gedachten tot vandaag...

Een luchtige omslagdoek voor op de frissere dagen.




Reacties

  1. Prachtig! De kleuren, het model, de lijnen, het haakpatroon.... Zwaar onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je gelijk in, haken is minder omslachtig dan naaien, je hebt ook veel minder nodig. Je omslagdoek is echt knap geworden, hier ga je nog plezier van hebben!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW!
    heel mooi gedaan, ben fan van het patroontje!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts