Nog tegoed...

Het schooljaar is ondertussen al een paar weken bezig en is het hier behoorlijk druk.
Weinig tijd om te naaien, het huishouden loopt nu en dan wat achterop.
En zo ook het bloggen.  Jullie hebben nog het één en ander tegoed.

Ik overloop wel nog jullie blogberichtjes, een vaste routine die ik heb wanneer ik thuiskom na
het werk.  Even de voeten laten rusten na 6 uren rond te lopen op het werk.
Met een boterham en een tas thee achter de pc mijn mails controleren en jullie nieuwe berichten
lezen.

Afgelopen lente maakte ik enkele hemdjes voor mijn zoontje.
Telkens hetzelfde patroon (Homemade Mini Couture).  
Jammer dat hij er volgende lente er niet meer in zal kunnen (wat natuurlijk wel een reden geeft om nieuwe te maken).






Een accentje aan de kraag.


In de naailes vorig schooljaar moesten we een broek maken.  
Ik maakte de 'Pencil Stripe' uit Homemade Mini Couture maar maakte er
een korte broek van.



Reacties

  1. Leuk dat er een stukje stof terug komt van het hemdje in de short!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakte echt hele leuke hemdjes in een tof stofje telkens, ook de broek erbij met een stukje stof dat erin terugkomt is echt knap gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts