Met ster.

De afgelopen herfstvakantie heb ik een reeks sweaters gemaakt voor mijn kids.
Deze zachte joggingstof met teddy binnenin haalde ik van het Stoffenspektakel laatst in Brugge.

Voor de kap had ik niet genoeg stof meer om te dubbelen (ik wilde graag 2 truien uit deze zachte stof maken, over de ander blog ik nog) en ik wilde graag dat de teddystof zichtbaar is.
Dus doorzocht ik mijn stoffenkast (die nodig eens grondig effen gelegd moet worden) naar een geschikt stofje voor de buitenkant van de kap.
Ik vond een lichte jeans met sterretjes, ideaal.
Omdat de kap sterretjes heeft heb ik een ster uit flockfolie geknipt.

Het patroon komt uit het, u wel bekende, Stof Voor Durf Het Zelfvers.

Elias supercontent met zijn nieuwe trui!




Reacties

  1. Prachtige sweater. Leuk dat de muts een ander stofje heeft en de grote ster maakt het helemaal af. Jouw zoontje is zo te zien echt blij met zijn nieuwe trui.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie sweater is dat geworden! En de muts in een ander stofje en met die grote ster lijkt het net uit een boetiekje te komen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts