Zon en zee.

Afgelopen dinsdag zijn we met ons gezinnetje naar zee gegaan.  Het was prachtig weer. Een zacht landbriesje, het zonnetje op ons gezicht.  Genietend van het zicht.
De kids wilden naar Zeebrugge gaan waarom is mij een raadsel.
Je moet er al een eind wandelen om aan het water te geraken.
Met de laarzen aan langs de branding lopen. Dat was niet voor mij want mijn ene laars bleek niet meer waterdicht te 
zijn.
Mijn oudste dochter haar laarzen zijn te klein geworden en
daarom offerde mijn man zijn laarzen op.
In blote voeten trotseerde hij het het koele water.
Als dat geen vaderliefde is.

Na een paar uurtjes aan zee hebben we thuis lekkere pannenkoeken gegeten.  

Mijn oudste dochter had voor de gelegenheid de nieuwe sweater aangetrokken die ik in de herfstvakantie voor haar gemaakt had.
De zee, een mooie locatie voor wat foto's.

Het patroon komt uit La Maison Victor, de Leather Sweater.
Alleen gebruikte ik geen leer maar een contrasterend kleur in sweaterstof.











Kunstwerk op het strand.







Mijn 3 schatten en onze hond.





Zeebrugge.


Reacties

  1. Altijd fijn een wandeling op het strand of langs de dijk! Je maakte een hele mooie sweater!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte vaderliefde is dat! :-) Mooie foto's én mooie sweater! Hopelijk heb je al terug droge voeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts