Geen bavet meer maar een hip zeversjaaltje.

Hoeveel onder ons, mama's hebben onze baby geen bavet aangedaan omdat ze zeverden, kwijlenden (of hoe noem je het nog?) en zo hun kleertjes vies en nat maakten?
Een doodgewone, saaie bavet, zoals 12 in een dozijn.

Had ik het maar geweten (en kunnen naaien), ik zou een hoop zeversjaaltjes gemaakt hebben, telkens passend bij hun outfit, het seizoen, mijn humeur,...
Gedaan met die saaie bavetten!
Maar ja, de tijd van tanden krijgen is ondertussen al een aantal jaren geleden.
Het naaien heb ik ondertussen onder de knie (al valt er nog veel te leren).
Zeversjaaltjes zijn hier niet meer nodig maar kan ik er wel iemand anders een plezier mee doen.
Onlangs kwam er iemand langs, via via kwam ze bij mij terecht (waarvoor dank), ze koos 8 stofjes uit, 8 zeversjaaltjes.  
Voor elke dat eentje en een reserve ;)

Laat die tandjes nu maar komen ;)

Woensdag 11 februari,
helemaal vergeten maar het patroontje haalde ik bij Pieke Wieke.  Dus wie zelf aan de slag wil gaan kan het patroontje en werkbeschrijving hier vinden: http://piekewieke.blogspot.be/2013/09/maak-het-zelf-een-dubbelzijdig.html.
Dank je wel Lieve :)
 

Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts