Komt dit je bekend voor?

Zoals jullie,mijn bloglezers, wel weten, heb ik een tijdje geleden 'zeversjaaltjes' gemaakt (voor degenen die dit niet kennen, het zijn driehoekige, hippe sjaaltjes om baby's aan te doen wanneer ze gaan kwijlen door het krijgen van tandjes).

Op vraag van Nathalie van fynnch.blogspot.be maakte ik voor haar een aantal van die leuke zeversjaaltjes (http://stikplezier.blogspot.be/2015/02/zeversjaaltjes-part-2.html).
Maar niet zomaar, nee, in ruil kreeg ik van haar een toffe tas.
En niet zomaar een tas,
maar dè tas,
herken je ze?



Gaat er geen belletje rinkelen?
Het is de tas die op de cover staat van haar boek:


In ruil kreeg ik de de originele 'Leonie' tas die gebruikt werd als fotomateriaal in haar boek.
Als je ze zelf eens wil maken dan vind je een uitgebreide beschrijving in het boek.
De Leonie had ik zelf ook al eens gemaakt (waarover ik nog een blogje moet schrijven) maar deze heeft ook al een bestemmeling, dat duurde niet lang ;)

Ik vond het heel leuk om op deze manier een ruil te doen, thanks Nathalie.


Reacties

  1. Ik ben een beetje jaloers!Die leuke tas is helemaal voor jou!Het is een toffe madame,hé!Ik heb haar en Sofie ontmoet op de boekenbeurs,had 2 inkomtickets gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe tof is dat wel! Je krijgt zomaar in ruil de originele tas van het boek! Heb jij even geluk zeg! Die moet je koesteren, heeft een speciale waarde toch. Veel plezier ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke tas.
    Als jij geen geluk hebt... dan weet ik het ook niet meer ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts