Orde in de schort.

Verzorgenden en verpleegkundigen hebben soms heel wat gerief in de zakken van hun schort.  Ikzelf kan er ook van meespreken, wat ik daar allemaal niet insteek tijdens mijn werkuren!  Schaar, balpen, toespelden, blocnote, kleefpleisters, kocher,...

Een tijdje geleden vroeg iemand me of ik voor haar geen tasje kon maken om dit gerief in te steken met name zeker een schaar en nagelknipper.
De schaar in haar zak maakt steeds door de scherpe punt een gat in haar schort wat niet zo fijn is.

Daarom kwam ik, in overleg, op het idee om dit tasje te maken.
Handig want je vindt alles onmiddellijk terug, de schaar kan de schort niet meer stuk maken en is je werkdag gedaan dan neem je in één beweging het tasje eruit en kan de schort in de was.  Goed toch?
 






Reacties

  1. Da's zeker handig! Ik werk als wijkverpleegkundige in de wijk. Bij ons hebben ze de schorten afgeschaft, zou teveel afstand kweken. Het probleem is dan wel waar je alles laat. Wij hebben altijd een tas bij ons maar daar zou zo'n tasje zeker niet in misstaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts