Liever een groene krokodil.

Voor mijn klein ventje had ik van het Stoffenspektakel een stuk groene joggingstof mee voor een kaptrui. 
Maar na het wassen bleek ik niet genoeg stof te hebben voor een kap dus heb ik bovenaan een boord in boordstof gemaakt.
De mouwen en boord onderaan is uit tricot met krokodillen.
Als afwerking flockte ik er een bruine krokodil op.  
Meneerke was content maar had toch wel liever een groene krokodil gezien. 
 "Wel schatje", zeg ik, "deze krokodil heeft juist in de modder gespeeld en is daarom helemaal bruin geworden."  Oef, de bruine krokodil is aanvaard ;),  een mens moet toch nogal wat vlugge antwoorden hebben op die kindervragen.


Reacties

  1. Prachtige trui. Wat goed dat je meteen een goede uitleg klaar had voor de bruine krokodil.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele toffe krokodillentrui en je had echt wel snel een antwoord klaar voor dat kleine ventje! Je loste het goed op met dat stoftekort.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts