stil hier op de blog...

Dat het hier stil is op de blog wil niet zeggen dat ik stil gezeten heb, integendeel. 
Er is gewoonweg geen tijd om te bloggen.
Met de plechtige communie van de dochter in het verschiet is er heel wat werk aan de winkel en zeker als ik zelf veel wil doen.
Zo heb ik de kleren van de 2 dochters gemaakt, momenteel nog bezig met een kleedje voor mij.
Hierover later een uitgebreid bericht.

Er waren ook nog een paar opdrachtjes op vraag van een vriendin die ik met plezier erbij neem.

Een geboortekussen valt nog altijd in de smaak bij de gever en bij de ouders.  Het is en blijft een persoonlijk en uniek cadeau. Geen enkel kussen dat ik maak is hetzelfde.

De groene knuffel is een zelfgemaakte voor de dochter maar pas qua kleur perfect bij het kussen.
Het oranje knuffeltje is een extraatje, binnenin zit een belletje.




Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts