Met een restje gouden tricot.

Het is hier een eind stil geweest...
niet dat ik stilgezeten heb, nee hoor.
Ik zit nog regelmatig achter mijn naaimachine.

Ondertussen ben ik ook in het bezit van een Cameo Silhouette die mijn beperkingen
van flock en flex helemaal doet verdwijnen.

Met het restje stof van deze sweater maakte ik voor de 2de dochter een eenvoudig recht rokje.
Er hoefde geen split in achteraan omdat de stof genoeg rekt.
In de lenden werkte ik af met een zwarte, brede elastiek.
Op een half uurtje was de rok klaar.

Ik kocht een wit t-shirt en flockte er in het goud een cupido op.






Reacties

  1. Knap gemaakt mama, het staat haar schitterend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw, mooi! En die Silhouette Cameo, dat blijft mijn ogen uitsteken. Twijfel, twijfel, twijfel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat tof gemaakt! Ze kan in stijl naar een feestje of naar school!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat tof gemaakt! Ze kan in stijl naar een feestje of naar school!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts